Waarom verloren wij de revolutie? De nederlaag van het Spaanse anarchosyndicalisme in 1936-1937. Met introducties van Jaap Kloosterman en Jeroen ten Dam. - SCHAPIRO, ALEXANDER & ALBERT DE JONG.
KORTE INHOUD
"Waarom verloren wij de revolutie? De nederlaag van het Spaanse anarchosyndicalisme in 1936-1937. Met introducties van Jaap Kloosterman en Jeroen ten Dam." is een boek van SCHAPIRO, ALEXANDER & ALBERT DE JONG.. Het is uitgegeven door Kelder 2026.. Deze editie verscheen in 2026. Dit werk telt 133 pagina's. Het is geschreven in het Nederlands.
Deze editie wordt tweedehands aangeboden door 1 boekverkopers uit Groningen. Voor meer info, bekijk de beschrijving van de beschikbare exemplaren verder op deze pagina.
Deze editie wordt tweedehands aangeboden door 1 boekverkopers uit Groningen. Voor meer info, bekijk de beschrijving van de beschikbare exemplaren verder op deze pagina.
Deel:kopieer
Categorie
Exclusief te koop bij deze verkoper
Verkoperscategorie: Nieuw, Spanje
[Auteur: SCHAPIRO, ALEXANDER & ALBERT DE JONG.] [Pagina's: 133] [Taal: nl] [Uitgever: Kelder 2026.] [Jaar: 2026] [Titel: Waarom verloren wij de revolutie? De nederlaag van het Spaanse anarchosyndicalisme in 1936-1937. Met introducties van Jaap Kloosterman ...